Tuesday 3 February 2009

Day 19 Diena

Siandien palikome silta pajuri ir atgal i Deli. Gana paprastai ir pigiai per kelias valandas ir su persedimais Mapusa ir Panjim pasiekeme orouosta. Aciu Spicejet uz pigius blietus (apie 200 Lt dviems i viena puse) ir sklandu triju valandu skrydi. mustinius su vistiena, uz kuriuos sumokejome. Beje, siek tiek pigiau maista uzsisakyti perkant bilietus internetu, nei paciame lektuve. Nesutaupem milijono, bet 20 rupiju sen, 20 ten ir jau ziurek nakvynei sutaupyta. Is orouosto labai patogiai ir be didelio spaudimo su isanksto apmokamu taksi nuvaziavome iki jau pazistamos pagrindinio turgaus gatves (Main Bazar), kur nepaisant velyvo meto, viesbucio be jokio isankstinio uzsakymo neteko ieskoti ilgiau nei 5 minutes. Triuksminga uz lango, taip. Nera karsto vandens (atsirado uz poros dienu), taip. Mazai vietos, taip. Televizorius rodo koki 100 kanalu, kuriu nera kada ziureti, taip. Uztat tik 300rupiju (apie 15 Lt) ir prabangos uztenka. Pries vakariene dar nulekeme iki traukiniu stoties ir nusipirkome bilietus i Agra - paskutine dieno kulturine isvyka. Vel turgaus gatve, zmoniu minios, triuksmas, dulkes, bet visa aplinka kazkaip jau suspejo tapti netgi siek tiek sava, bent jau ne taip svetima ir erzinanti, kai pirmas dienas. Va tokiu metu ir reikia isvaziuoti... kaip visada - truputi namo norisi, taciau ir kelione per trumpa pabaigoje atrodo. Bijau, kad tai paskutinis dienorascio irasas, parasytas Indijoje, nes penktadieni skrendam namo ir pabaigsiu rasyti jau Lietuvoje. Iki.

1 comment:

1. .
    I hope you are well Ricardas. Keep doing Ku! Be careful out there. Have fun!